Search for content, post, videos

Fizička aktivnost najpogodnija za žensko telo

 

Fizička aktivnost utiče na stanje duha i tela. Deluje blagotvorno, a stručnjaci su dokazali da ukoliko primenjujete sport umerenog intenziteta smanjujete šanse za gojaznost, depresiju i anksioznost. Fizička aktivnost umanjuje stres i ubrzava metabolizam – u paru sa adekvatnom ishranom.

Džoging

Osim dobre volje, jednog para patika i slušalica za muziku, ne treba vam više ništa. Trčanje vam obezbeđuje vreme sa samom sobom koje je idealno da sredite misli i da uživate u sopstvenom vremenu. Ova aktivnost upošljava sve mišeće pa je trening kompletan. Najbolje je obaviti ga ujutru, pre svih započetih obaveza, kao vid pripreme za radni dan. Ili uveče, posle svega završenog, kao vid relaksacije i posvećivenja sebi. Zagrevanje je obavezno, izaberite stazu u prirodi i vreme kada ima najmanje ljudi jer vam onda ništa neće odvlačiti pažnju.

Pilates

Forma vežbanja koja se može obavljati u zatvorenom ili na otvorenom prostoru. Za ovu vrstu vežbi vam je potrebna i pilates lopta. Cilj vežbanja je da podignete mišićni tonus dok se istovremeno radi i na elastičnosti. Pilates je izuzetno povoljan za žensko telo zbog različite mišićne definicije između muškaraca i žena. Pilates svoj metod vežbanja naziva kontrologija što upućuje na ohrabrivanje misli da kontrolišu mišiće. Time što držite telo u ravnoteži prilikom vežbanja na duže staze postižete lakšu i efikasniju kontrolu uma i tela.

Joga

Joga je drevna metoda samorazvoja koja koristi nekoliko tehnika: fizički položaj, vežbe upravljanja energijom putem disanja, meditacija, koncentracija i samorealizacija. Kroz niz umerenih fizičkih aktivnosti postiže se ravnoteža uma i tela. Pomoću tehnika disanja moguće je opustiti mišićni tonus do te mere da stres potpuno nestane. Takođe ima svoju primenu u rehabilitacionoj medicini i u radu sa decom ometenom u razvoju. Veoma pogodna za žensko telo, opet zbog posebne mišićne strukture. Potrebna vam je jedino prostirka.

Aquabic

Ovaj vid vežbanja objedinjuje nekoliko tehnika kao što su aerobik, pilates, zumba i plivanje. Sve vežbe se obavljaju u vodi što utiče na mišićnu definiciji. Vežbe su prilagođene ženskoj figuri pa pored rada na snazi dobijate i izvajano, blago mišićavo telo. Rad podrazumeva grupu, što vam omogućava druženje sa prijateljima. Izuzetno relaksirajući način dovođenja figure u red.

Vožnja biciklom

Može se upražnjavati na otvorenom ili u zatvorenom prostoru. Aktivira sve grupe mišića i izuzetna je aktivnost za dame koje imaju problem sa zadnjicom. Ukoliko se obavlja u zatvorenom prostoru na sobnom biciklu ili steperu/traci, možete odgledati neku dobru emisiju ili film za koji nikad nemate vremena. Kod vožnje bicikla je veoma važna tehnika disanja da vas umor ne bi prebrzo stigao. Početno vreme trajanja vožnje ne bi trebalo da bude duže od 25 minuta.

Ples

Postoji mnogo škola plesa koje okupljaju razne profile. Polaznici tvrde da istovremeno vežbaju dok se druže i uživaju uz muziku. Ples aktivira sve grupe mišića i veoma je zahvalan kao vrsta sporta. Takođe je primenjivan kao terapija kod anksioznih ljudi jer su se na taj način oslobađali srtahova u kontaktu sa nepoznatim ljudima. Druga prednost je što možete naučiti sebe kako da verujete ljudima. Efikasnost plesa se ogleda baš u tome.