Search for content, post, videos

Zašto žene moćnih(čitaj bogatih) muškaraca postaju modne dizajnerke

dizajnerke
dizajnerke

dizajnerke

Na površini od 25 kvadratnih kilometara, koliki je otprilike Beograd, postoje 250.142 modne dizajnerke. Kako se koji mučenik sportista ili biznismen oženi, eto nove g-đe trendseterke, modne kreatorke i influeserke.

Taj trend je VALJDA počela G-đa Bekam. Mada je ona ipak i sama zaradila koju paru đuskajući uz otužnu muziku u go go plesačkom polu-navijačkom ženskom bendu.  Nije novost da supruge potpisuju  “ovo i ono”. Gđa Viktorija je pak rešila onomad da uzme ‘lebac ovim budalama što traće svoj talenat i ceo svoj život posvetiše modi. Rešila je žena da ima komad neba pod suncem i za sebe. Uvek je obožavala da ide u šoping pa je shvatila  da je krajnje vreme da i ona počne da kroji trendove.

Imamo mnogo takvih primera i na našim prostorima. Kako se koja žena skladno obuče, eto je da širi premudrost o domašajima mode i stila. Ko je koliki seljober ili mega carica, ko je čije gaće nosio, i ko je s kime razmenjivao gljivice sa stopala. Važno je da se o modi radi i priča. O stilu. To sad svi furaju, i pored mozga od 2,5 grama i repova prošlosti koji govore u prilog njihovoj nekompetentnosti.

Dakle recept je: nađi sponzora, idi u eksesivni šoping, udaj se i ostvari karijeru blistave dizajnerke.

Srbija, koliko god bila zemlja u problemima, tako bar statistika kaže, ipak uspeva da iznjedri bar 1.500-2.000 dobrostojećih brakova godišnje. Od toga 50% žena u roku od dve godine nakon potpisivanja bračnog ugovora stekne poziv dizajnerke. U proseku 500 novih modnih brendova iznikne svakog januara, i to samo u glavnom gradu. Brakovi pak koji pripadaju višoj srednjoj klasi, proizvode uglavnom žene-dizajnerke enterijera. Ove druge su svakako manje opasne za društvo. Benigne takoreći.

Već uspesi mladih sportista počinju da plaše jer obećavaju novu najezdu ovih pojava društvu. Supruge-dizajnerke ubrzo počnu se pojavljuju na nacionalnim frekvencijama, pa zabavljaju mučene ljude, koji nikakav otpor ne pružaju. Daljinski upravljač postoji sa dobrim razlogom, ali kanda akcija izostaje, dok te “mustre bečke” ne silaze sa Prve, druge, roze i ostalih linija.

Ali se postavlja pitanje zbog čega se one (u)puštaju niz vode(kamo sreće), modne industrije? Da li postoji adekvatan odgovor uopšte. Toliko je providan taj recept da su valjda one jedine koje na to nasedaju.

Moguće je da ih je baš briga i žele samo da se igraju. Možda u toj igri zarade i koju paricu?! Ili je to sramota? Fuj da zarađuju novce, kao da nemaju šta da jedu.

Kome prodaju te svoje kreacije, da možda ne kupuju međusobno jene od drugih? Nalaze žrtve među pevaljkama i opet nekim mediokritetima da ih promovišu, pa siroti ljudi koji imaju nešto love i nimalo mozga da nagrnu. Valjda je u tome ceo trik. Na ovaj način valjda dokazuju sebi pa onda i svetu, da nisu samo devojke prosečnog izgleda i inteligencije sa 5 ključnih plastičnih operacija na telu.

Kada Colići počinju sa ugrađivanjem sive moždane mase, ali ovoga puta stvarno da je ugrađuju u mozak?