Brend za decu i roditelje sa stilom – MonSTEr FANcy Kids

0
116
Brend za decu i roditelje sa stilom - MonSTEr FANcy Kids
 
brend monster fancy kids
monster fancy kids

 Predstavljamo vam novosadski brend koji gradi svoj put u dečijoj modnoj industriji, kao sasvim prepoznatljiv, unikatan i nosiv. “MonSTEr FANcy Kids” su dečiji komadi odeće koji nas uveravaju da i deca mogu da imaju svoj stav i svojoj garderobici daju “lični pečat”. Ovo je jedna divna manufakturica, čiju smo idejnu kreatorku potražili i ovim putem želimo da vas upoznamo sa njom. Jelena će nam reći više o dečijem svetu koji kroji, živi i sanja.

romper monster fancy kids brend
devojcica u rompericu
“MonSTEr FANcy Kids” kolekcija je brend kom je bitno da materijali budu prirodni – pamučni, da imaju mali procenat likre i da budu zgodni za igru. Za njih uslužno šiju dve šivare.
“Modele smo “skidali” po omiljenim uvezenim proizvodima koje je moj sin dobio od svoje tetke na poklon. I kada je krenuo da ih prerasta, morali smo da smislimo nešto slično, kako bismo opet imali takvu stvar koja je baš onakva kakvu je imao kad je bio manji! Materijale biram lično strogim kriterijumom da oni budu što kvalitetniji, jer mi je to na prvom mestu. Svi vole kvalitet za svoje dete!”, počinje sa nama priču Jelena.

romper brend monster fancy kids
decak u rompericu photo by instagram
Pričamo dalje sa sagovornicom o samoj ideji:  
“Ja sam završila osnovne studije na PMF-u. Bila sam zaposlena u hotelijerstvu 4 godine. Kada sam ostala trudna upisala sam i uspešno završila master studije na Fakultetu tehničih nauka. Smera inženjerski menadžment za ljudske resurse. Tamo se, kroz tu interaktivnu nastavu, ispostavilo da je moj životni adut ideja i kreativnost.
Nije da moja sestra i ja od malena  nismo imale garderobu nekog zanimljivog stila, ali nikada nismo pomislile da bismo mogle tako nešto da radimo i za druge. 
Kako je sin Stefan počeo da se oblači na odeljenjima za stariju decu, ja sam setno gledala u sve one preslatke baby stvarikoje su naspram ovih plavih, rozih i braon velikih odevnih predmetaodskakali sa žudnjom da uvučem dete u baš taj šareni dukskombinezonbaggy šarene pantalonice 
I onda, jedno hrabro jutro jula 2016. godine pred “Baby Exit” festival sam ustala i rekla – “Pravim brend za decu i počinjem za dva dana sa akcijom!”
Stefan, moj četvorogodišnji sin i ja smo crtkali, smišljali ideje za logo, zujali po gradu, zvali prijatelje iz inostranstva, tražili ideje, materijale i skupljali utiske i iskustva! Napravili smo promo-vaučere uz pomoć moje druge sestre, grafičkog dizajnera. Kumovi koji su sada u Dubajiu su nam pomogli oko marketinga. I otišli smo u “romperiću” na “Baby Exit”, gde otprilike nikoga nismo MI zaustavljali, nego su NAS opet pitali ljudi za kombinezon i Stefanov stil! Tako je nekako sve to počelo i čini mi se da je to taj momenat odluke, a da je ideja odavno bila u pričama i u nama!
Pitali smo Jelenu koliko je potrebno čekati od vremena porudžbine do finalnog proizvoda i da li mora dete lično da se “premeri” ili mogu samo da se pošalju neke njima bitne dimenzije, mere:
“Vađenje modela nije bilo jednostavno. Morali smo više puta da uradimo, probamo model na raznim uzrastima dece iz moje okoline, ali smo zahvalni i samom modelu koji je baggy i komforan, jer se nosi preslatko iako nije potpuno “fit”Ideja je bila da napravimo veličine od 0 do 10 godina. U inat svim tim dosadnim stvarima za odraslu decu u radnjama! Naš entuzijazam nas često tera da “romperiće”, koji su brzinom svetlosti dobili svoje ljubitelje, pošaljemo što je pre to moguće na kupčevu adresu. Nekad čak za dva dana bude na adresi. Ponekad, zbog eventualnih nepredviđenih okolnosti i situacija, kažemo da je rok isporuke od 3 do 5 dana, pa ih iznenadimo!
Za veliki broj isporučenih romperića imali smo svega dve zamene za veći broj. Nijednu (“puj puj”) reklamaciju, već najdivnije komentare i utiske! Bitno je da roditelj kaže realnu visinu deteta i onda mi ocenimo koji je to broj. Veće mere ne dolaze u obzir jer romperići svakako nisu skroz fit. 

Zanimalo nas je i šta je sve u njihovom asortimanu… 

“Romperići (čuveni baggy kombinezoni) su naš prepoznatljiv proizvod. Za jesen/zima kolekciju smo dopunili asortiman neobičnim duksevima i kapama. Ideje samo naviru, pa planiramo proširenje svog portfolija.”
 
Stekli smo utisak da je njihova ciljna grupa zaista posebna. U smislu da su to roditelji koji itekako imaju izgrađen prvo svoj lični stil odevanja pa i života, pa ga samim tim žele i za svoje dete…
“Stilove ne vredi upoređivati. Oni svakako  nisu krucijalni u životu, ali često odaju način života i daju neki zanimljiv pečat ličnosti! Ne može se za nešto što je univerzalno lepo – reći da to nije, kakav god da imaš ukus! A što se tiče naših “monsterića” koji nose romperiće, najveća radost je što deca ne žele da “izađu” iz njih. Obožavaju ih. Nisu samo mame te koje bi pošto-poto da “uvuku” dete u nešto ne bi li ono bilo što više cool.” 
 

Na pitanje od kada postoje kao brend, dobili smo veoma šaljiv, ali suštinski tačan i predivan odgovor. Jer brend bilo kog tipa – jedino može ovako da se izgradi:

“Postojim od 1982. godine i eto od tada gradim sve to – porodicu, stil, prijatelje, kumove, profesije… a sve to zajedno uz sve njih (pošto nisam individualac, već timski igrač) – pretvaram u delo! 
A na to, da li su skupi naspram radnji u kojima imamo običaj da kupujemo stvari za decu po pristupačnim cenama, dobili smo sledeći odgovor: 
“Trudimo se da oformimo cenu naspram kvaliteta. Materijali, detalji i razni troškovi, neminovno utiču na cenu. Velike proizvodnje i uvoznici, nisu naša prava konkurencija. Svaki naš proizvod je posebno rađen i prema zahtevu kupca dorađivan detaljima i željama! 

A evo i šta su im dugoročni ciljevi:

 
“Dugoročni cilj nam je da se ceo svet zaljubi u nas. Da nam se kao i do sada vraćaju drugari koji su kupili proizvode iz letnje kolekcije i željno čekaju zimsku kolekciju i obrnuto! Srećni smo što je naš zanat ideja i kreativnost. To se ne gasi, tako da nam je vizija kratkoročna. Dugoročni cilj nije konkretan jer će romperići biti možda i leteći, što da ne!?
Dodala bih da je i ime brenda specifično. Zato što se iza tih strastvenih reči izvlači ime mog sina (moje volje, snage, energije za mnoge stvari).  MonSTEr , sadrži reč “STE” (početak imena mog sina), pa tek onda zato što deca obožavaju sve “buahaha stvari”. Zato što  sve što je predobro može biti i ludo dobro, fanatično dobro, monsterski dobro. FANcy zato što sadrži reč “FAN” (nastavak imena mog sina kao i prevod sa engleskog – vatreni pristalica ili obožavatelj), a ujedno i modni epitet!
Zanimljivo je i to da su se ovi divni ljudi prijavili na čuveni “Ripe market” u Dubajiu u novembru 2016. Tamo će ponovo sa velikim entuzijazmom predstaviti MonSTEr FANcy Kids kolekciju i možda ugovoriti neke poslovne angažmane. Želimo da se i dalje nastavi prodaja na njihovom podneblju, kao i širom drugih zemalja.
Proizvode ovog brenda možete pogledati, raspitati se i poručiti preko njihove
Pasarella.rs tim je veliki pobornik startup-a. Zdušno podržavamo svakog ko se odvaži da uđe u preduzetničke vode. To su ljudi koji menjaju ovaj svet i čine ga lepšim i zdravijim mestom za život. Hvala vam što postojite “Monsterovci”! Nadamo se da će vas puno naših čitateljki prepoznati kao svoju šolju čaja! Puno sreće u daljem radu!